vrijdag 6 juni 2008

Disco fever!

Als er iets is dat ik nog heb overgehouden aan mijn zware uitgaansperiode, is het toch wel mijn voorliefde voor de disco-fuiven. In ons jeugdhuisje club 9 werd dat al eens georganiseerd en dat zijn telkens 1 van de leukste avonden aller tijden geweest! Natuurlijk met de nodige discokledij (ik heb hier een mooi tenueke klaarliggen :D)

Na lang zeuren, en dus speciaal voor mij, is er volgende week zaterdag nog eens een echte disco-avond! En ze hebben zelfs eddy en freddy kunnen strikken (en geloof mij, die zijn echt goed!)

Een avondje om nog eens goed uit de bol te gaan dus. Voel je je aangesproken, kom zeker meefeesten! Wij zullen er zeker zijn! (al stelde Werner de meest idiote vraag allertijden: 'is het de bedoeling dat ik meega? Eum DEUUUUUUUHH :D)

ZATERDAG 14 JUNI
DISCO FEVER




THE EDDY & FREDDY DISCOCONNECTION is terug van weggeweest. Ambiance is dus verzekerd.

Dresscode: jawel haal je Disco outfit maar weer boven en wie weet ga jij dit jaar lopen met de prijs voor de best verkleede discolover.

Inkom: Gratis - deuren: 20u
meer info: www.club9.be

2 opmerkingen:

Marleen zei

spijtig genoeg ben ik die avond net naar .... BON JOVI *doeteendansje*

Anoniem zei

Tomorrow is THE DAY!
Let's shake it Baby!
Ga maar lekker uit de bol, als het zo ver niet was zou ik zelfs overzegen ne keer af te komen, inge