zondag 15 juni 2008

disco-fever!

Zaterdag was het zover, ons disco-avondje. Met veel plezier haalde ik mijn disco-tenueke nog eens uit, haalde ik de schmink nog eens van onder het stof vandaan, en was ik klaar voor een avondje disco-queen te spelen.
Werner voelde zich eerst te oud *zucht* om zich nog te verkleden, maar uiteindelijk heeft hij dan toch een flashy rood jasje en hoed aangedaan. t was beter als niks.

Onze intrede was niet ongemerkt. De biertjes vloeiden rijkelijk, en Eddy en Freddy wisten de sfeer er heel goed in te brengen. Het was echt nog eens een ambiance-avondje zoals er vroeger wel meer waren in het jeugdhuis. Lekker gek doen, dansen, het was echt goe! Om kwart voor 4 Werner meegesleept naar huis, want toen was mijn kaarsje toch wel op ;).

Enkele sfeerbeeldjes




mijne cowboy!


Ventje verstopt mij achter zijne hoed, tssssssssss.


ik sta graag in het midden :D


One tequila
two tequila
three teguila
floor


Hier val ik bijna flauw ;)


en nog maar eens poseren!


Eddy en Freddy!!!


mijne sexy vent :D


mijn tettervriendinneke


Zo'n schoon koppelke


Veel pintjes verzet...


ik heb me ook nog eens goe laten gaan...


en nog wat fotookes trekken


love is in the air!!!


wie heeft het meeste gedronken, denk je?


aaaah, mijne vent kust een ander!

6 opmerkingen:

roselyn zei

good looking and interesting blog… it's nice to be here! Keep on nice post :)

mamavan2kapoenen zei

woehaaa der heeft der één alles gegeven zo te zien!!!

~ Inge ~ zei

keigoed feestje,
volgend jaar nog eens :-d

Anoniem zei

Ge kunt er wat van zo te zien ;-)
Maar het zag er super leuk uit (klein beetje jaloers toch wel ;)
Hoe is het eigenlijk met je sollicitatie weet je al wat meer?

Inge

Anoniem zei

"Party on!"
Het was weer gezellig, net als 'den goei ouwe tijd';-)

Mieke zei

het zag er daar geestig uit hoor!
foute party ! :)