zondag 15 juni 2008

het huis uit!

Mijn ouders zijn woensdag voor een weekje naar Siciliƫ vertrokken. En ik stelde me maar al te graag kandidaat om te komen house-sitten. Zo kon ik eens een weekje in een 'echt' huis wonen, zonder verbouwingen en alles wat er bij komt kijken.

En ik moet zeggen dat het me heel goed meevalt hier, en de meisjes vinden het ook heel plezant. Ik heb al voorgesteld aan mijn ouders dat ze nog een paar maanden langer mochten blijven, maar blijkbaar is dat niet mogelijk ;).

Maar soit, dan nog maar eventjes genieten tot woensdag, en dan verhuizen we terug naar die lawaaierige stofboel waar het veel te krap is.

(ventje blijft wel thuis, in tegenstelling tot mij kan die zijn huisje niet missen ;))

3 opmerkingen:

mamavan2kapoenen zei

Geniet van de rust!!!

inge zei

Ik vond het al zo vreemd dat ik je autootje niet zag staan ;o)

fozke zei

lol, ja er zijn er al veel geweest die vroegen waar ik toch uithing ;) Ik word nogal in t oog gehouden,zeg.