maandag 16 maart 2009

29

't Is ondertussen al 1,5 week aan de gang, mijn laatste jaar als 20er. Panikeren doe ik nog net niet, al moet ik bekennen dat ik die week ervoor plots rimpels begon te zoeken op mijn voorhoofd. (ik bereid me al maar voor op mijn 'oh nee ik word 30 en wat heb ik nu allemaal in mijn leven bereikt?-crisis).

Maar soit, rimpels vielen goed mee (waar houd ik me in godsnaam mee bezig?) en op 5 maart had ik nog eens een 'verjaar'dagje voor mezelf. Kindjes 's morgens braaf in 't school afgezet, dan Werner achter zijne PC gerukt - hij moest toch nog snel enkele mailtjes voor 't werk versturen - en dan vertrokken we voor een partijtje 'poolen'. Jaja zelfs onze portie sport hebben we gehad die dag.

Na 2 maal grandioos verloren te hebben, gingen we nog even kuieren in de winkelstraat van Hasselt, want ik had dringend enkele kousenbroeken voor de meisjes nodig. Ook nog een trui aangekocht -voor 't ventje- toen ik mezelf er dringend aan moest herinneren dat het MIJN dag was :D.

Ondertussen was het al middag en zijn we lekker gaan lunchen. Gezelligheid troef. Nog wat verder gepalaverd over de jongensnaam-waar-we-niet-dezelfde-mening-in-hebben, maar nog steeds geen knoop doorgehakt.

En dan gingen we naar de cinema, namiddagfilmpie bekijken. Aangezien wij nu eenmaal rare dingen aantrekken, zaten we meer als een half uur te witten in die zaal, maar een film begon er niet. Werner kan daar absoluut niet tegen, is dus ons geld gaan terugvragen, en dan zijn we maar een filmke gaan huren en thuis de zetel ingeploft.

Om 18 u gingen we de kindjes dan terug halen bij mimi (Pauline had overgegeven, maar het is bij die ene keer gebleven...) en ik ben daarna -zoals een goede leerling dat doet- nog doorgereden naar de avondles photoshop.

Content van mijn dagje dus, en in het weekend had ik nog een mini-feestje op het programma. Een jarige moet een kroontje op, dus heeft papa samen met de meisjes een kroontje in elkaar gefrutseld, en ik heb er braaf het hele feestje mee rondgelopen.

En blijkbaar willen ze dat ik nu toch echt eens werk ga maken van te bakken :D. Want ik ben een broodmachine, digitale weegschaal én een bakboek rijker :-)

En nu dus nog 50,5 week genieten van mijn laatste jaar als 20er ;-). Misschien maar een geluk dat t ventje eerder een nieuwe voordeur krijgt als ik (en hij bereidt zich alvast voor op een milifecrisis -dat wordt een gezellig jaar)

Geen opmerkingen: