woensdag 4 maart 2009

krokusvakantie: logéeke en Disney on Ice

Donderdagvoormiddag reden we richting metekindje, want zij zou een nachtje komen logeren.
Na het middageten, mocht Pauline bij mimi gaan logeren, waar zij dan op haar beurt erg naar uitkeek (het was de bedoeling dat tegen nu de logeerkamer af zou zijn, maar sinds onze verhuis is er niks nada noppes nog gebeurd, dus vandaar deze oplossing)

En zo vertrokken Amelie, L en in richting lotto arena voor Disney on Ice! Thema van dit jaar was 'princess classics', en aangezien Amelie daar zo fel mee is, had ik besloten die 2 dametjes daar mee naartoe te nemen.

Inwendig was ik wel een beetje aan het stressen, want ik rijd helemaal niet vaak buiten de boerenbuiten ;-), en parkeren is ook al niet mijn favoriete bezigheid. Maar ik ben flinker als ik zelf denk :-) en vlotjes reed ik een betaalparking van het sportpaleis op (ver wandelen met 2 bijna 4-jarigen, daar had ik geen zin in. En lang stoempen in die drukte nog minder!)

En dan de drukte van de lotto arena in. De meisjes waren enorm onder de indruk. Ons plaatsje opgezocht (viel me een beetje tegen), en dan maar genieten van al die schaatsende prinsesjes. Je merkte meteen welke prinsesjes ze het beste kenden, en welke hun favo's waren.
Na de pauze betere plaatsen opgezocht :-), en daar konden we nog genieten van Assepoester. Het duurde net iets te lang (2 keer 50 minuten is niet niks voor die leeftijd) en op het einde waren de andere mensen en de onderkant van hun stoel interessanter, maar ik moet zeggen dat ze echt superflink geweest zijn. Aan hun verhalen nadien te horen vonden ze het toch ook geweldig!

Daarna nog een hapje ergens gaan eten, om dan met 2 slapende meisjes richting huis te rijden.

Vrijdagmorgen heb ik kunnen 'uitslapen', 't is Pauline die tegenwoordig de nachtbraker en vroege vogel uithangt, maar deze 2 dames bleven braaf liggen tot 8 u. Erg, dat ik dat tegenwoordig al een luxe vind ;-).

Na het ontbijt, kleine zus terug gaan uithalen, om dan nog door te rijden naar de binnenspeeltuin. En namiddag werd ons logéeke al weer opgehaald.

Maar ik denk dat iedereen er van genoten heeft.

Geen opmerkingen: