zondag 11 mei 2008

BBQ'en

Donderdag was ik nog aan het klagen tegen 't ventje: 'ha en de kindjes kunnen nu niet gewoon binnen en buiten lopen, en we kunnen niet eens BBQ'en en ik wil BBQ'en' ''yep de verbouwingen waren niet mijn beste vriend deze week, en af en toe kan ik al eens een klaagweek hebben :D. Ventje luistert en knikt dan een beetje, lol)

En zaterdag ging ventje weer werken en had ik weer niks aan hem (nog steeds klaagweek) en ik vertikte het thuis te blijven met zo'n mooi weer.

Een smske naar een vriendin (de mama van mijn petekindje) en ik had al gauw plannen voor zaterdag! Meer nog, ik had zelfs een uitnodiging voor een BBQ vast, joehoe!!! Toch BBQ dit jaar, al zal het niet in onze eigen hof zijn.

Dus zaterdagnamiddag bolden we richting Rotselaar, Amelie deed al gauw de oogjes dicht in de auto, Pauline vertikte het. En plezier dat de meisjes gehad hebben, in het plonsbadje, op de trampoline, met de auto's. Mama heeft gezellig kunnen tetteren en er was zelfs taart voorzien (de kleinste van de bende was jarig geweest, en ik viel toevallig binnen op zijn verjaardagsfeestje. Dus het was nog een gezellige bende bijeen ook!)

Daarna heeeeeeeeeeeerlijk geBBQt en toen was het dringend tijd om de meisjes naar bed toe te brengen. Maar wederom een zalig dagje...

Ventje was nog aan het babbelen met de electrieker toen we thuiskwamen. Plakker en scrhijnwerker waren ook al gepasseerd. Dus hij had de nuttige dingen achter de rug! Tja mijn verantwoordelijkheid is de kindjes entertainen, en dat doen we dan ook he! ;)
Al zal ik heel blij zijn als die verbouwingen achter de rug zijn, en wij de papa heel het weekend bij ons hebben (klaagweek, remember?)

Geen opmerkingen: