maandag 12 mei 2008

Planckendael

Wij hadden vandaag ontzettend veel zin in een uitstapje! En zo vertrokken we richting Planckendael! De meisjes zijn heel flink geweest, en hebben zelf veel gestapt ( ik voelde mijn benen niet meer op het einde van de dag :o). Wat diertjes bewonderd, maar de speeltuintjes hadden al even veel succes bij de meisjes, moet ik zeggen! Lekker gepicknickt terwijl we de kunstjes van 'apie' konden bewonderen (ze beginnen het te kennen, picknicken, we hebben het al heel wat gedaan de laatste tijd)

Heel wat dieren hadden zich wel verstopt voor de warme zon, maar dat kon gelukkig de pret niet bederven. Onderweg naar huis nog een hapje gaan eten (ik heb dit weekend geen enkele keer gekookt, wat een luxeweekendje :o) en dat verlengd weekend zit er alweer op! Wat vliegt de tijd toch altijd he, als het fijn is.

En nu ben ik stikop. Sebiet eens badje in, denk ik. Lekker mijmeren over mijn mooi gezinnetje!

4 opmerkingen:

Unknown zei

De volgende keer wil ook mee ze :)

mamavan2kapoenen zei

en heeft het badje deugd gedaan???

fozke zei

heel veel deugd ;)

Mieke zei

leuk zeg , zo spontaan jullie auto inspringen en hup weg,