woensdag 30 januari 2008

ah zo doen ze dat :D

Extra mensen ronselen voor op hunne blogroll (had ik daar nog nooit van gehoord :D), dus da ding waar de blogs gelinkt staan. Ik denk dat al mijn lezers mét blog hier al vermeld staan, maar wie weet hoeveel geheime fans ik wel heb (of droom ik dat alleen maar :D) Dus wie graag nog in mijn wall-of-fame wil staan, mag dat gerust even vermelden. Inge, ik aap je schaamteloos na

En mag ik jullie er dan ook nog eens herinneren om even op mijn winnie the poohke te klikken en daar je naam in te geven, zodat ik ook weet wie er op dit moment aan het lezen is. 3 fan (geen idee hoe ik daar nu nog een 's' aan moet toevoegen *zucht*), daar weet ik nog niks mee he.
Je weet wel, ik respecteer absoluut geen privacy. ;)

5 opmerkingen:

Karen zei

Hihi nu is het aan mij om een berichtje achter te laten op je blog...
Ik heb jullie site al toegevoegd bij mij, dus voel je vrij om ons ook toe te voegen... :-)

fozke zei

u vraagt, wij draaien ;)

Katrien zei

Ja, ik moet ook eens een reactietje gaan nalaten. (moet daar nog op oefenen)
Zal me eens gaan melden bij Pooh

inge zei

Het is je vergeven, ik sta immers ook al tussen je blogroll ;oD

fozke zei

maar ik had het wel eerst gevraagd he, lol! ;)