dinsdag 1 januari 2008

van aad op nief!

Gisteren was er het obligate eindejaarsfeestje ;). Ik keek er wel naar uit, maar de vermoeidheid woog toch wel door. (amai ben ik nu echt niks meer gewend? ;))

Omdat de benedenverdieping op dit moment toch leegstaat, was dit de ideale plaats om aad op nief te vieren. Een tafel, 2 gourmetstellen (jaja we volgen het cliché ;D), en enkele vrienden waren voldoende om een feestje te houden (oh nee excuseer, we hadden ook een ieniemienie discoballetje voor het raam staan, jiehaaaa!)

Lekker gegeten, veel gegeten, en toch leek het alsof er niks op was. Hebben jullie dat probleem ook altijd? Blijkbaar kunnen we niet goed inschatten hoeveel zo'n 7 mensen eten (ofwel denken we gewoon dat Steven en Stefan toch véel meer eten :D) Stefan en Inge hadden voor het vlees gezorgd en wij voor de groentjes...ach ja dat er niet genoeg was, konden we gelukkig niet zeggen.

En daarna kregen de mannen natuurlijk goesting om buiten de vuurkorf nog eens zijn werking te laten doen. Wat is dat toch met mannen en vuur? Nu ja, het was gezellig én lekker warm, en zodoende hebben we de rest van de avond buiten gezeten. Stefan nog net kunnen tegenhouden om niet voor middernacht zijn vuurpijlen af te steken, en zo konden we rustig aftellen naar 2008!!!

En dat het een spetterend jaar mag worden, werd meteen duidelijk. Volgens mij wordt er echt elk jaar meer en meer vuurwerk afgestoken. We hoefden gewoon maar rond ons te kijken en we kregen het gratis cadeau. Maar onze allerliefste Stef had ook voor pijlkes gezorgd dus die hebben we natuurlijk het allermeeste bewonderd!

Dan kussie kussie kussie en de beste wensen voor iedereen!

Met de foute muziek op de achtergrond hebben we nog wat verder gesjafeld. Mijn kaarsje geraakte echter stilletjesaan uitgedoofd en om 2 u ben ik richting bedstee vertrokken. De rest ging dan nog beginnen aan een ijsstronkske, maar ik heb het laten passeren. Een dik uur later is ventjelief ook naar boven gekomen.

Geen opmerkingen: