zaterdag 19 januari 2008

pretland

Voormiddag ben ik nog eens met de meisjes naar pretland geweest. Het was de eerste keer dat ik alleen met de 2 meiden ging, sinds Pauline mobiel ;) is, en ik moet zeggen, ik heb me geen moment verveeld :D.

We waren goed op tijd daar, 3 minuten voor openingstijd zelfs. Maar we waren niet de eerste, integendeel zelfs, er stond al een hele rij aan te schuiven om binnen te mogen. Er worden op zaterdagvoormiddag heel wat verjaardagsfeestjes georganiseerd blijkbaar (volgende keer ga ik terug op zondagvoormiddag).

Voorbeeldig gewacht tot we binnen mochten, en daarna plantte ik Pauline in het baby/peuterhoekje om dan Amelie op gang te helpen. Maar Pauline had er blijkbaar geen zin in, en begon te wenen. Goed begonnen dus. Na wat schootzitten, wilde ze toch terug op ontdekking gaan.

En ze hebben dat eigenlijk heel goed gedaan. Ze hielden zelfs (meestal) rekening met elkaar, zodat ik me niet in 2 moest splitsen. Effe moeilijk moment als Amelie in zo'n groot speelding wou kruipen en Pauline daar een beetje schrik in had, zodat ik niet mee kon gaan. Amelie wou natuurlijk wel dat mama meeging, maar uiteindelijk is ze dan toch alleen erop uit getrokken.

Tijdens het drankmomentje moest Amelie even zeuren om in een kinderstoel te mogen (en hare fristi gedeeltelijk over haar kappen) maar voor de rest geen incidenten!
Woehoe!! Ze waren wel ontzettend moe toen we thuiskwamen, en zijn nu aan het genieten van een welverdiend dutje.

2 opmerkingen:

saskia zei

gij durft,gij!!
ik haal het niet in mijn hoofd,om zelfs maar te PROBEREN met mijn 2 mannen er alleen op uit te trekken richting binnenspeeltuin!no way!

chapeau foz!!

fozke zei

hihi merci :). Ja tis een uitdaging ;)