maandag 28 januari 2008

staartemeisje

Mijn nieuwe missie: van Pauline een staartemeisje maken. :D

Bij Amelie is het radicaal mislukt, als echte kwajongen draag je namelijk geen staartjes, en houden staartjes het welgeteld 2 minuten en 38 seconden uit (ongeveer ;))

Dus heb ik een nieuwe missie: Pauline! Nog klein en onschuldig. Lange lokken heeft ze nog niet, dus voorlopig beperkt het zich tot een palmboomke recht op haar hoofd. (en ik moet eerlijk zijn, mijn vaardigheden kunnen nog niet veel meer aan) Maar tis wel superschattig. En beter nog: ze trekt het niet uit, meer nog, ze vraagt er zelf achter!

Kan ik eindelijk mijn speldjes en elastiekjes benutten ;).

6 opmerkingen:

inge zei

Mijn dames zijn pas haar beginnen krijgen op die leeftijd... Mijn meter zei thans dat je er zo vroeg mogelijk mee moest beginnen. Maarja, als er geen haar is... Intussen zijn het wel staartenmiekes. Ze moeten ook wel, ik wil niet dat hun haar de hele dag in hun ogen hangt. Ze hebben geen frouke, dus hun haren laten loshangen is echt geen optie

fozke zei

Ja die melding heb ik ook gekregen, van zo vroeg mogelijk te beginnen. Vandaar dat ik er nu met Paulinetje maar mee begin ;) Gelukkig wel al haar hier, hihi.

Amelie zal een froufrou-mieke worden, denk ik, bij Pauline ga ik het ook proberen te laten groeien.

Anoniem zei

fotooke van diene "palmboom" :-)
kunnen we uw kunsten ook zien sofie ;-)

mamavan2kapoenen zei

haha hier ook een staartjesmaakster ...omdak het graag zie en uit noodzaak omdat ons madam met 2 weerborstels zit (aan elke kant 1 op haar kroon)dus haar haartjes van voor groeien langs alle kanten.Ik probeer nu steeds 2 staartjes en dan haar haartjes in een zijlijntje zodat het mee achter haar oortjes groeit..ik zien het volledig zitten nu alleen nog wat meststoffen geven zodat da wa rapper groeit:-)

Katja (@Yane) zei

Hier ook een staartenmie. Ik ben er ook vroeg mee begonnen en Yane heeft ze eigenlijk nooit uitgetrokken.
Hare froufrou is nu ongeveer gelijk gegroeid met de rest van de haartjes.
Maar ze kan er ECHT niet tegen als er haartjes in haar gezichtje hangen. Dan wordt ze dus echt wel boos...

Toch fijn he...

Katja (@Yane) zei

Tja, en ook wij kijken uit naar een foto.