dinsdag 8 januari 2008

en een goede gezondheid!

Blijkbaar hebben we die wens iets te weinig gekregen voor 2008, want tis alweer van datte. De tweede dag van het jaar mochten we al een gezinsbezoekje aan de dokter brengen, wegens 4 blaffende honden.

Gisteren voelde ik me dan weer niet op en top, grieperig, misselijk. En ik moest niet raden vanwaar dat kwam. Neefje was zaterdag namelijk op een laat kerstfeestje en had de buikgriep. Dus ik had er ons al een beetje aan verwacht (als mijn kinderen buikgriep hebben, neem ik ze niet mee ergens naartoe. Ten eerste omdat ze zich dan ellendig voelen en toch niks aan die drukte hebben, en ten tweede omdat het besmettelijk is!)

Dus ikke maar op tijd mijn bedje in, in de hoop dat ik vandaag wat beter zou zijn. Om 23.15u hoorde ik opeens een verdachte 'blab' en vlak daarna begon Pauline te wenen. En toen wist ik al hoe laat het was. Ja hoor, Pauline had overgegeven. Dit is dus al de 4e (!) keer sinds oktober dat ze dat heeft he...Voordeel daaraan is dat Werner en ik al een heel goed team geworden zijn op dat gebied. Maar gelukkig is het bij die 1ne keer gebleven! Ik had nochtans al ne hoop hoeslakens, pyama's en slaapzakken klaargelegd, maar het was gelukkig niet nodig...

Nu is ze wel enorm zeurderig en flauw, dus ze zal zich toch nog niet zo denderend voelen. En ik voel me gelukkig toch al iets beter...

1 opmerking:

inge zei

Daarom was het zo stil ;o)

Ik hoop dat jullie snel beter zijn!