zondag 6 januari 2008

het kikkerklasje

De vakantie is weer bijna afgelopen. Dat betekent dat Amelie morgen terug naar school mag gaan, naar een nieuw klasje mét nieuwe juf die ze niet zo graag heeft.

Ik heb haar al wat proberen voor te bereiden. Om naar het kikkerklasje te gaan, zoals ze het noemen ziet ze helemaal zitten. En dan zeg ik dat juffrouw Elke (de nieuwe dus) haar juffrouw gaat zijn. Elke keer reageerde ze 'juffrouw Cindy ook he'. (haar allerliefste vorige juf dus). En geen enkele keer leek ze het aan te willen nemen dat juf Cindy er vanaf morgen echt niet meer gaat zijn.

Deze morgen begreep ze het blijkbaar wel. Haar reactie 'ik blijf thuis bij mama he'. :s

Ik hoop zo dat het toch gaat meevallen voor onze kleine meid, maar eigenlijk heb ik er echt wel een beetje hartzeer van. Ze gaat nog maar net naar school en nu moet ze al naar een nieuwe juf...Hadden we het geweten, hadden we ze thuis gehouden tot nu natuurlijk, maar dat is toch wel mooi verzwegen...tja anders hadden ze in november wsl geen kleuters gehad.

Maarre toi toi toi voor onze kleine meid.

Andere oplossing zou zijn ze enkel nm te laten gaan :D, want dan mogen ze wel naar juf Cindy...Maar ja, Amelie heeft toch nog behoefte aan haar dutjes, dus we zullen wel zien hoe het morgen, en overmorgen en al de volgende dagen verloopt.

Werner had al de fantastische oplossing ze gewoon thuis te houden tot volgend schooljaar, maar we zullen eerst nog even afwachten hoe het gaat meevallen.

Geen opmerkingen: