donderdag 10 januari 2008

stokje

Ik had ze al op verschillende blogs zien opduiken. Er wordt namelijk een stokje doorgegeven. En Sterretje heeft die aan mij doorgegeven.
En braaf als ik ben, heb ik er meteen werk van gemaakt, seh :D

Wat wilde je later worden toen je kind was?
juffrouw (lager onderwijs). Al van heel jongs af aan wilde ik dit, en dit is zo gebleven tot ik het ben gaan studeren. Om dan tot de ontdekking te komen dat voor de klas te staan, niet mijn ding is…ik heb nog eens een 2e poging gewaagd met de GPB-opleiding, maar voor de tweede maal moest ik toegeven dat lesgeven echt niks voor mij is…en nu weet ik dat dan ook echt :D

Wat ben je dan uiteindelijk geworden?
Ik heb graduaat orthopedagogie gestudeerd, en werk binnen een dienst beschermd wonen voor volwassenen met een mentale handicap.
Momenteel ben ik al een heel tijdje thuis als thuisblijfmama, maar de planning is wel dat ik terug ga werken als de kindjes allemaal naar school zijn.

Hoe wilde je er als kind later uitzien?
Goh, ik denk dat ik daar als kind nooit echt over nadacht, of kan da nie? Als een volwassen vrouw, zeker?

Hoe zie je er nu uit?
Tja ik weet nie of ik er al echt volwassen uit zie, hihi.
Maarre, hoe zie ik er uit? Tja zoek maar een foto van mij op, he ;), mezelf beschrijven kan ik nie zo goe eigenlijk.

Hoe zag de man van je dromen eruit, als puber?
Als jonge puber viel ik op blonde mannen, later ben ik dan toch voor de bruinharigen beginnen zwijmelen. Edward Furlong uit Terminator 2 vond ik een knap venteke.
Ik lette vooral op de ogen (echt waar!)

En wat is het in het echte leven geworden?
bruin haar heeft hij, al zijn het er niet meer zoveel (hihi)
En ik kijk graag in zijn dondere vertederende, lieve, soms schattige ogen.

Hoeveel kinderen wilde je later en op welke leeftijd?
2, 3 of 4. Liefst voor mijn 30e.

En wat is het uiteindelijk geworden (of wat zal het worden?)
Momenteel 2 dochters, respectievelijk op 25- en 26-jarige leeftijd.
Het 3e mag er komen voor mijn 30e, maar ik moet mijn ventje nog even wat bewerken. Dus bij deze ;) Nu ja ik heb nog wel even de tijd.
Graag zou ik dan nog een kindje adopteren, ventjelief ook, maar als hij er nu al niet meer als 2 wil? De toekomst zal het uitwijzen...;)

Wat was als kind je lievelingseten en wat lustte je totaal niet?
Ik was als kind een heel makkelijk eterke eigenlijk, ik lustte zowat alles.
Met de typische Vlaamse kost kon je me wel bekoren
boulettekes à la mama met warme kriekskes
rode kool met worst
(jaja echt een makkelijk eterke)
Wat ik niet lustte, was rauwe witloof, spruiten (traditioneel), champignonnekes en vis.

Is dat nog steeds zo?
Nee patatten zijn mijn ding nie meer, en heb ik veel liever pasta’s of wokschotels.
Met lasagnaaaaaaaaaa kan je me veel plezier doen. Ook Mexicaans eet ik erg graag. En sjokolat :D natuurlijk!
Rauwe witloof lust ik nog steeds niet, en van lever moet ik kokhalzen.

Ziezo, taak volbracht.
Ik geef het stokje door aan:
Een lieve vroedvrouw
een tof dorpgenootje
Ik wacht vol verlangen :D op hun antwoorden!

1 opmerking:

inge zei

voila, het stokje staat op mijn blog nu ;o)