woensdag 30 januari 2008

goeiemorgen?

Ventje vertrok deze morgen naar zijn werk. Ergens onderweg tussen traphek en voordeur maakt hij een ietsie-pietsie te veel lawaai. Gevolg: Amelie wakker. Aangezien ze vrolijk begon te babbelen, en we over ongeveer een half uurtje toch moesten opstaan, liet ik ze maar doen. Te laat om ze nog tot stilte te manen, te vroeg om ze er al uit te halen (wat was mijn bedje nog heerlijk warm...) Zolang ze content is.

Als het dan tijd is om haar uit haar kamer te halen, blijkt madam heel haar kleerkast uitgeladen te hebben...Goeiemorgen...

2 opmerkingen:

inge zei

Hmm, klinkt me weer heel bekend. Mag je van geluk spreken dat ze geen kakpamper aan had ;o). Dat vond Fran ook een heel tof spelleke, die pamper uitprullen en dan ...

fozke zei

awel daar blijven we tot nu toe van bespaard, dat heeft ze nog nooit gedaan.

Als dat geweest, had ik ze opgesloten, denk ik :o ;)