vrijdag 25 januari 2008

in de spaarpot

Deze middag ging Amelie snel even mee naar de bakker om een brood te halen, want zij mocht betalen! Na wat gefrummel in de rekken, ontdekt ze de kindersurprise-eitjes. En voor de allereerste keer heb ik toegegeven dat ze er eentje mocht meenemen (lap nu heb ik het vlaggen bij alle volgende bakkersbezoekjes, I know...), en dan natuurlijk nog eentje voor Pauline ook, of het zou ambras zijn.

Na de bestelling mocht ze betalen. Ze kreeg nog wat geld terug en ik zeg dat ze het kleingeld mag hebben voor in de spaarpot te steken. Neemt ze 1 stuk ervan, loop naar de rek en komt terug zonder centje? Stond daar toch wel een spaarpotje voor 1 of andere actie, en juffie had dat gezien. Centje dus braaf daar in gestoken. Ze had gelukkig voor de 5 cent gekozen, en niet voor het stuk van 2 euro :o.
Ik kon er nie veel van zeggen, ze had gewoon gedaan wa ik gezegd had. De schat :).

En gesmuld da ze hebben van hun eikes. En wa ne prul dat daar toch weer in zit...

4 opmerkingen:

tweelingmama zei

Amai Amelie heeft haar goed hart laten zien vandaag.

ze zal gedacht hebben ik krijg een eitje dus krijgen de andere ook iets.

Anoniem zei

aiai ge zijt aan iets begonnen met die kindersurprises ;-)
ze kunnen er maar van genieten

zolang ze het maar niet als ontbijt eten (in opvang in school bij T zijn er namelijk 2 die dat als ontbijt eten ROLOOG)

Katja (@Yane) zei

Ja, als je er eens mee bent begonnen... Ik heb het ook 1 keer gedaan, maar ze weten het verdomme goed... Och, maar tis ook zalig he om die sloeberkes te verwennen...

fozke zei

oh ik eet dat zelf ook zo graag he, hihi, dat ik er niet aan kon weerstaan. En nee niet als ontbijt!!! Dat zou ik nu ook nie willen.