vrijdag 25 januari 2008

inventaris

Wie houdt er nu ne inventaris op de 1,5-jaardag van mijn dochter? Awel de fun. Plezanteriken. Had ik beide dochters in de kar geladen ;), sta ik daar toch wel voor een gesloten deur, zeker. En 't regende dan nog wel. Zin om door te rijden naar dreamland had ik niet (is nog een pakske verder, en op da uur begint het daar té druk te worden) dus dan maar naar de babywinkel in de buurt, en heeft Pauline een reserve-lola-koe gekregen. Dat is tegenwoordig haar allerdikste vriend en ze kan niet meer zonder. Dus leek het me wel interessant om er zo een tweede aan te schaffen...en kan de eerste ook eens een fatsoenlijk bezoekje aan de wasafdeling brengen!!

1 opmerking:

Katja (@Yane) zei

Tis blijkbaar de periode voor de inventarissen. Ik had namelijk maandag hetzelfde voor, maar dan bij de Zeeman...