vrijdag 11 juli 2008

de thuiskomst

Ventje was op tijd kunnen vertrekken, maar het slechte weer en enkele files zorgden ervoor dat hij toch lang onderweg was. Rond 20 u ging hij thuis zijn, dus was ik maar alvast begonnen aan een iets langer verhaaltje om voor te lezen als anders, zodat ze de papa toch nog even konden zien. Pauline liep meteen naar papa toe, maar Amelie had daarvoor gene tijd *zucht*

Dan zijn de kindjes gaan slapen, en waren mama en papa alleen. Knuffeltje :). Papa had grote honger en ben ik maar pizza gaan halen (voor mezelf ook eentje :o).

Na de pizza moest ventje al weer weg, want meneer had vorige week het grandioze idee gehad om zaterdag een werf-BBQ te organiseren, en bij Stefan en Inge konden we een klein frigoke gaan halen, zodat we niet altijd naar boven moeten lopen voor vlees en drank. Maar naar Stefan gaan = pinten blijven pakken, dus ben ik weer alleen mogen gaan slapen. Veel heb ik ventje dus nog niet gezien. Deze avond misschien? Alhoewel meneer deze morgen natuurlijk niet uit bed geraakte, en dan kan hij niet zo vroeg op t werk vertrekken he.

Ach ja, namiddag kunnen we gelukkig weer op bezoek bij Katrien (voor mijn volwassen sociale contacten ;)).

Oh ja, Amelie haar 'ziekte' is even snel verdwenen als ze gekomen was. Ze heeft in de voormiddag nog eens moeten overgeven (tegen de muur :s) en ze heeft nog eens eens heel platte stoelgang gehad, maar daarmee was het dan ook afgelopen. En aan haar gedrag was al helemaal niet te merken dat er iets scheelde. Gelukkig maar!

Geen opmerkingen: