vrijdag 11 juli 2008

schui-jaf

En nu we toch aan het stoefen zijn met nieuwe aankopen, we hebben ons ook een nieuw (tweedehands) schuifafke aangeschaft. De kindjes kunnen nu fijn op het dakterras spelen (als het weer mee zit) en er moet een beetje variatie in blijven he ;).

Al bezorgt ze me ook wel de nodige stress, moet ik bekennen. Pauline kan, als ze wil, zelf op haar poep gaan zitten, als ze boven aan het trapje komt, en ze kan zelf naar beneden schuiven. MAAR ZE WIL NIET! Ze kruipt dan naar boven, blijft daar op haar knieën zitten, en begint te brullen tot ik haar kom helpen...En af en toe, zo eens heel af en toe moet ik toch eens iets in het huishouden doen...;)

(we hebben eindelijk ook terug ne eigen kodak, dus ik kan weer veel te veel foto's trekken :D)

(en voor de heel aandachtige kijker: de muurtjes van het dakterras en de achtergevel zijn ingevoegd! Heel mooi)



Geen opmerkingen: