vrijdag 18 juli 2008

De Werf-BBQ

Op een werf wonen heeft zijn nadelen, maar ook z'n voordelen! Zo kan je gewoon op die werf een BBQ geven. Het maakt niet uit of het regent, want je zit toch droog. Het maakt niet uit dat het vuil wordt, want het is toch nog niet af. En je kan de BBQ gewoon binnen zetten, geweldig toch?

Die redenering had iemand, en Werner vond die geweldig! Dus zaterdag stond er een werf-BBQ op het programma. Werner heeft eerst nog zitten twijfelen (nadat hij in een zatte bui iedereen had gesmst met een uitnodiging *zucht*) maar gelukkig is Sofie er dan om het door te zetten, haha!

Zo vertrok ik zaterdagmorgen richting winkel om alles in huis te halen, maakten Werner en ik de groentjes klaar en 's avonds hadden we dan alles klaargezet. De mensen mochten komen eten.

En het regende niet. Dju toch, nu mocht het eens regenen tijdens een BBQ, scheen de zon toch wel zeker? LOL!

Het was heel gezellig. De BBQ viel tussenin nog wel eens uit (uitleg moet je aan de mannen vragen, ik heb daar niks mee te maken ;)) Het was dus heel lekker en er was (natuurlijk) meer als genoeg!

Daarna moesten natuurlijk de vuurkorven weer aangestoken worden (tja dat heb je met mannen he...) en hebben we nog gezellig zitten sjafelen bij het vuur (mét frisco)
Een waterpijp werd ook nog bovengehaald, en natuurlijk moest ik mijn CD'tje met foute muziek opzetten. Supergezellig dus!

Lang leve onze werf!



1 opmerking:

~ Inge ~ zei

Het is duidelijk dat ik niet op papier pak, want ik sta der 2 keer met men gat op:p

Maar het was beide keren heel gezellig:d