donderdag 10 juli 2008

die laatste nacht alleen...

...zit er al op. Deze avond komt ventje thuis! Jeeeuuui!
Inge was gisteren nog langsgekomen en we hebben goed gezaagd, geklaagd en geroddeld, haha! Rond 10 voor 12 vertrok ze naar huis en ging ik me gauw klaarmaken om aan de nacht te beginnen! Voor ik ga slapen ga ik altijd nog even bij Amelieke kijken, en ik rook meteen een onfrisse geur. Ja hoor, ze had net overgegeven. Ze hing zelf helemaal vol, maar vooral haar bedomranding (met van die kleine ruitjes) dus kon ik eerst nog wat beginnen opfrissen en kuisen. Voor de rest van de nacht is het wel stilgebleven. Deze morgen had ze dan wel nog gekakt tot in hare nek, dus kon ze meteen bad in.

Op dit moment is er niet veel meer aan te zien, moet ik zeggen. De streken zijn even erg als anders ;). Beetje afwachten dus...

Maar deze avond komt de papa terug thuis. Het is niet zeker dat de meisjes hem vandaag nog gaan zien, want hij wist niet zeker hoe laat hij thuis ging zijn. Hij hoopte direct om 17 u te kunnen vertrekken, en dan zou hij - als alles vlot gaat - 2 uurtjes later thuis zijn, maar hij zit dan natuurlijk in volle spits.
Maar het kon ook zijn dat hij nog uitgenodigd werd voor ene te gaan drinken om het af te sluiten, en dan zal het natuurlijk wat later worden ;)

Geen opmerkingen: