vrijdag 11 juli 2008

loopfietsje

De broer van mijn petekindje had zo'n loopfietsje fase 2 (dus niet die allereerste loopfietsjes ;)) en kon op 3 jaar en nog iets fietsen. Op een kwartier was hij er mee weg.

Amber van Katrien heeft ook zo'n loopfietsje, kon op 3 jaar en een paar maanden fietsen, en was er op 5 minuten mee weg.

En dan nog 2 kindjes van mama's van op het supertofste-forum-aller-tijden hebben dat ook en die waren er ook al zo snel mee weg!

Niet eindeloos stressen als die steunwieltjes van de fiets afgehaald worden, want hun evenwicht leren ze eerst behouden op dat loopfietsje. En als ze dat onder de knie hebben (en kunnen trappen natuurlijk), kunnen ze op het echte fietsje en zouden ze dus redelijk vlot leren fietsen.

Tja, zoveel bewijzen, daar kon ik niet ongevoelig voor blijven, haha. Ok, laat me eerlijk zijn, ik wou het fietsje al veel eerder kopen, maar ventje was helemaal nog niet overtuigd. Maar toen ik dit flashy model aan hem voorstelde, was hij dan toch verkocht.

En zo is Amelie dus de trotse eigenaar van een nieuw loopfietsje!



Geen opmerkingen: