vrijdag 25 juli 2008

forummeeting!


Ik tetter niet alleen in het dagelijkse leven erg veel, of op mijn blog, ook op een forum ken ik er wat van. Aangezien het een privéforum is, ga ik de naam er niet van vermelden, maar wat ik wel kan zeggen, is dat daar een hele toffe bende bijeenzit!
En zondag 20 juli stond er eindelijk een meeting op het programma, een BBQ bij ons Juske! Juske woont dan wel in ergens in West-Vlaanderen, maar om de forumvriendjes te ontmoeten, wilden wij dat tochtje wel maken.

Vorige week was er nog even getwijfel geweest om het af te blazen, omdat het weer niet zo goed meewerkte, maar het ging door en zo vertrokken wij (in de gietende regen, oh help) richting die-mensen-die-zo-grappig-en-toch-ook-een beetje-onverstaanbaar klappen. Naarmate we verder van Limburg verwijderd waren, werd het weer beter, en jawel, ginder heeft de hele tijd de zon geschenen (en voor ene keer kon ik ermee lachen dat het in Limburg regende, haha :o)

Natuurlijk arriveerden we als laatsten (anders konden ze geen grapjes maken over de Limburgers *zucht* ;)), omdat ikke er blijkbaar in geslaagd was de verkeerde straat in te geven op de GPS. Gelukkig was de schade snel hersteld, en kwamen we toch nog vlotjes op de BBQ aan. (is het jullie trouwens opgevallen dat we 3 weken na elkaar ne BBQ gehad hebben, joehoe)

We waren met zo'n 20 volwassenen en nen hele bende kinderen, en het was supergezellig! En lekker ook nog, ik zou het nog bijna vergeten te vermelden!

Op het forum ben ik verkozen tot Miss Seut 2008 (ok dit mag behoorlijk seuterig klinken, maar laten we maar toegeven dat het gewoon ongelofelijk cool is) en had ik natuurlijk ook een kroontje mee! Zo verzamelden ik alle forumvriendjes bij elkaar voor een mooie groepsfoto (de partners waren fotograaf van dienst)

Onze meisjes hebben braaf gespeeld, en zoals het moet, zijn wij ook als laatste vertrokken (we hebben de meisjes ginder nog gewassen, zodat ze in de auto al aan hunne nacht konden beginnen, en thuis meteen bed in konden)

Tja aan hunne nacht beginnen. Je kent die dames van ons he. Al viel het goed mee hoor. Pauline sliep na een half uur om een half uur daarna al weer wakker te worden, en te zingen tot we thuis waren (22 u *shock*) en Amelie viel na drie kwartier in een diepe slaap.

Maar het was dus heel plezant en zeker voor herhaling vatbaar. Volgend jaar is t hier te doen!

1 opmerking:

Kim zei

En of dat het plezant was :-)

Ik kijk er al naar uit voor volgend jaar woehoeeee!!!